Jak Cię widzą, tak Cię kupują

Posiadasz stronę www, sklep internetowy lub platformę handlową w sieci i myślisz, że wystarczy cierpliwie czekać, bo sukces online jest na wyciągnięcie ręki? Nic bardziej mylnego. Skuteczność Twojej strony czy serwisu może być znikoma, jeśli brakuje odpowiedniej widoczności w sieci – przede wszystkim w Google. Tylko skąd to wiedzieć?

Teoretycznie każdy z nas może sam sprawdzić jak jego witryna pojawia się w wyszukiwarkach. Przecież wystarczy wpisać słowa, po których chcielibyśmy, by ją odnajdywano i sprawdzić, na której pozycji się wyświetla. W ten sposób możemy wyłuskać, które frazy najwyżej nas pozycjonują. Jednak czy aby na pewno są to te same słowa, po których wyszukują nas potencjalni klienci? Odpowiedź na to pytanie uzyskamy już wyłącznie od specjalistów w tej dziedzinie. Dlaczego warto się do nich zwrócić? Analiza strony internetowej to zwykle wstęp do usprawnienia działania biznesu w sieci. Zastosowanie się do podpowiedzi ekspertów zaowocować może zwiększeniem ruchu na stronie, a co za tym idzie zwiększeniem sprzedaży.

SZYBKA DIAGNOZA

Dlaczego jeszcze warto pokusić się o diagnozę dotyczącą skuteczności naszych dotychczasowych działań? Zlecając analizę witryny internetowej profesjonalnej firmie pozycjonerskiej dowiemy się nie tylko, którą pozycję w Google zajmuje nasza strona internetowa na wybrane przez nas słowa kluczowe, ale – co ważniejsze – na jakie faktycznie słowa stawiają internauci poszukujący firm z naszej branży. Pozycjoner może nam wylać na głowę kubeł zimnej wody, jeśli chodzi o wybór słów kluczowych nie tylko dlatego, że nikt na takie nie wyszukuje. Pewne frazy mogą być po prostu bardzo trudne do wypozycjonowania właśnie ze względu na swoją popularność.  Słuchając rad eksperta, z pewnością postawimy na te najbardziej odpowiednie – pochodzące z naszej oferty, ale również odpowiadające na zapytania internautów.

Oczywiście treści na naszej stronie www powinny być odpowiednio nasycone słowami kluczowymi. Ponieważ można to zrobić nieumiejętnie (np. przesadzając z ilością nazw produktów i usług), także w tych kwestiach dobrze poprosić o pomoc profesjonalistów.

CO NA TO GOOGLE?

Nie każdy wie, że również sama budowa strony www ma ogromne znaczenie dla tego, jak ją wyszukujemy w Google. Jej wygląd wpływa na pozycjonowanie. Może się nawet zdarzyć, że witryna z jakiegoś powodu w ogóle nie zostanie zaindeksowana w wyszukiwarce, a my będziemy żyć w błogiej nieświadomości, dziwiąc się, że klienci trafiają do konkurencji. Takich rzeczy o swojej stronie internetowej dowiemy się tylko z profesjonalnej analizy, która w Domena.pl jest bezpłatna i niezobowiązująca. Wystarczy wypełnić formularz znajdujący się tutaj, by w niedługim czasie dowiedzieć się jakie mamy szanse na powodzenie naszego biznesu internetowego za pośrednictwem danej witryny.

Comments

comments