Wrz
2018
Zwiększenie sprzedaży dzięki reklamie Google Ads

Chcesz wykorzystać możliwości jakie daje internet, aby pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż, budując przy tym pozytywny wizerunek swojej marki? Oczekujesz natychmiastowych efektów i maksymalnego wykorzystania dostępnego budżetu? Skorzystaj z reklam Google Ads. Tego typu reklamy trafiają do wybranej grupy docelowej, pozwalają na szereg działań marketingowych, zachęcają klientów do działania i generują duży ruch na stronie.

reklama

Google Ads a reklamy AdWords

Prawdopodobnie słyszałeś o reklamach AdWords i zastanawiasz się czy Google Ads to coś innego. Otóż nie, to wciąż ten sam system, ale po rebrandingu i wprowadzeniu kilku drobnych zmian. Z pomocą Google Ads możemy więc korzystać z usługi Google Shopping, prezentując swoje produkty i ich ceny, wykorzystywać opcje remarketingu, trafiając między innymi do tych klientów, którzy porzucili swój koszyk w Twoim e-sklepie, możemy też wyświetlać reklamy mobilne i wiele więcej.

Dlaczego Google Ads?

Płatne reklamy Google mają ogromną siłę oddziaływania. Wszystko dlatego, że komunikaty reklamowe precyzyjnie docierają do użytkowników, którzy dokonują konkretnych wyszukiwań, pozwalają namierzyć tych internautów, którzy mieli już kontakt z naszą marką i chcemy ich zachęcić do powrotu, umożliwiają dostosowanie reklam do określonego targetu, a do tego umożliwiają modyfikowanie i ulepszanie kampanii reklamowych.

Targetowanie behawioralne

Google gromadzi ogromną ilość danych od użytkowników i potrafi je we właściwy sposób wykorzystywać. Dzięki tej bazie i możliwościom reklam Google Ads można docierać do użytkowników faktycznie zainteresowanych naszą ofertą. Wyszukiwarka analizując dostępne dane, w tym historię odwiedzanych stron, określa jakie kategorie reklam mogą być interesujące dla potencjalnego użytkownika internetu. Jeśli więc zależy Ci aby Twoje komunikaty były maksymalnie spersonalizowane i dostosowane do odbiorców, to Google Ads będzie doskonałym wyborem.

Generuj sprzedaż

Reklamy Google Ads pozwalają prowadzić kampanie reklamowe skoncentrowane na wywołaniu reakcji bezpośredniej u klientów. Zachęcanie do podjęcia określonego działania – zakupu, dokonania rezerwacji, kontaktu telefonicznego itd. powoduje, że klient łatwo i szybko może dotrzeć do interesujących go produktów lub usług. Dzięki Google Ads możemy skutecznie wyprzedzić konkurencję i być wszędzie tam, gdzie jesteśmy potrzebni.

Warto korzystać zarówno z możliwości jakie daje sieć wyszukiwania, jak i sieć reklamowa Google i partnerzy Google. Aby wybrać najlepsze formaty reklam, precyzyjnie określić miejsca i grupy docelowe, a także skutecznie wykorzystać dostępne środki finansowe, warto skorzystać z pomocy specjalistów. Często korzystanie z gotowych ustawień nie przyniesie aż tak dobrych efektów, jakie moglibyśmy osiągnąć. Zadbajmy też o samą stronę i ofertę, bo nawet najlepsza reklama nie przyniesie efektów, jeśli zaniedbamy to co najważniejsze – sposób prezentacji oferty, asortyment i jakość obsługi.

Comments

comments