Wyłudzanie danych. Na co uważać i jak się chronić?

Bardzo często zapominamy jak cenne są nasze dane osobowe. Nie zdajemy sobie sprawy, jak łatwo przestępcy mogą je pozyskać, a także jak mogą je wykorzystać. Dlaczego warto chronić dane i jak to zrobić? Po co […]

Jak dbać o bezpieczeństwo korespondencji mailowej?

Trudno wyobrazić sobie komunikację internetową, szczególnie służbową, bez poczty elektronicznej. Na skrzynki mailowe każdego dnia otrzymujemy dziesiątki wiadomości i trzeba pamiętać, że niektóre z nich mogą zagrozić naszemu cyberbezpieczeństu, zaś w innych mogą znajdować się […]

Polityka prywatności i klauzula informacyjna RODO na stronach www

Administratorzy stron internetowych pozyskują i gromadzą wiele danych o użytkownikach, którzy trafiają na zarządzane przez nich witryny. Aby jednak procedura przebiegała zgodnie z prawem, administratorzy muszą wypełniać ciążące na nich zobowiązania. Jednym z nich jest […]

Google Analytics i Google Search Console na WordPressie

Prowadzenie działań marketingowych w internecie bez monitorowania najważniejszych wskaźników to prosty przepis na to, by inwestować dużo pieniędzy w coś, co może nie przynieść oczekiwanych efektów. Dlatego zamiast liczyć na łut szczęścia lepiej zastosować narzędzia, […]

Czy szybkość strony jest istotna w pozycjonowaniu?

Może się wydawać, że sekunda to niewiele. Owszem, ale nie w internecie! Udowadnia to choćby Amazon, który obliczył, że straciłby aż 1,5 miliarda dolarów rocznie, jeśli prędkość jego witryny spadłaby właśnie o sekundę. Brzmi nieprawdopodobnie? […]

Cykl życia domeny

Wybór domeny dla swojej strony internetowej tylko z pozoru jest prostym zadaniem. Trzeba pamiętać o wielu elementach, aby domena każdego dnia pracowała na nasz sukces. I co nie mniej ważne, trzeba dbać, żeby nie wygasła! […]

Jak zaprojektować sklep internetowy?

Dla jednych sklep internetowy jest tylko dodatkiem do stacjonarnej działalności handlowej. Dla innych jest podstawą biznesu i głównym kanałem sprzedaży. Jednak niezależnie od tego jaką rolę pełni e-sklep, musi spełniać określone cechy, aby efektywnie sprzedawać. […]

Działasz na rynku europejskim? Jaka domena będzie idealna dla Twojej firmy?

Na pozytywny wizerunek każdej firmy składa się wiele elementów, w tym strona internetowa, która jest wizytówką działalności. W przypadku firmowej strony www każdy drobiazg ma znaczenie, także jej adres. Dlaczego domena ma znaczenie? Domena z […]

Kontakt z klientem: social media vs. strona internetowa

Wiele marek, szczególnie w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw nie ma wystarczających środków finansowych i zasobów, by efektywnie prowadzić komunikację we wszystkich dostępnych kanałach. Dlatego powstaje pytanie – strona internetowa czy social media? Czy posiadanie […]

Strony www tworzone przez agencje – czy warto w nie inwestować?

Trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie prężnie działającego biznesu bez strony internetowej. Dlatego jeśli jeszcze nie masz strony www lub czujesz, że strona którą posiadasz wymaga odświeżenia, to musisz zastanowić się jak się za to zabrać. Możesz […]