Gru
2017
Widoczność reklam

widocznosc reklamy

O skuteczności reklamy stanowi jej widoczność. Tych jest całe mnóstwo. Tylko we wrześniu tego roku, na podstawie badań firmy Gemius, polskim internautom wyświetlono ponad 30 miliardów reklam, co w przybliżeniu zamyka się w liczbie ok. […]

Lis
2017
Mailing

Mailing najprościej ujmując jest elementem marketingu bezpośredniego, który w ramach komunikacji z klientem wykorzystuje pocztę elektroniczną, czyli e-mail. Kampania mailingowa może być nie tyle doskonałym uzupełnieniem dla wielu działań marketingowych, co również pełnić rolę głównego […]

Lis
2017
Grupa docelowa środkiem do sukcesu

grupa docelowa

Grupa docelowa – ściśle określona zbiorowość ludzi, połączonych ze sobą wspólnotą celów, potrzeb, interesów lub zainteresowań; zbiorowość, do której ma być kierowana reklama, oferta lub usługa. W zależności od założeń, może być szeroka bądź wąska. […]

Paź
2017
Jak doszło do powstania „banner blindness”

Niemal każdy użytkownik Internetu wraz z upływem czasu odruchowo zaczyna ignorować pewne treści reklamowe. Tego typu zjawisko określa się mianem „banner blindness”, czyli ślepoty banerowej. Jak doszło do jej powstania i czy można temu przeciwdziałać? […]

Paź
2017
Czym jest atak DDoS i jak się przed nim zabezpieczyć?

Życie wśród codziennie postępującej centralizacji działań wokół Internetu sprawia, że praktycznie każda dziedzina naszej działalności zyskuje status online. Ma to swoje duże plusy i jeden zasadniczy minus: różnego rodzaju ataki internetowe. Wszyscy doskonale wiemy, że […]

Paź
2017
Ograniczenia Google, których nie znałeś

Gigant z Mountain View i jego wyszukiwarka internetowa to w wielu krajach monopolista w świecie online. Jeśli chcesz skorzystać z potęgi Google, możesz zrobić tylko jedno: poznać zasady jej działania w sposób totalny, bowiem jeśli […]

Wrz
2017
Czym jest subdomena?

subdomeny

Zrozumienie roli nazw domen w ekosystemie internetowym może być trudne, zarówno dla laików, jak i osób obeznanych z sieciowymi meandrami. Jeszcze bardziej, gdy dodamy do tego subdomeny. Ten  artykuł wyjaśni Ci wszystko, co musisz wiedzieć […]

Wrz
2017
10 narzędzi e-marketingowych, które musisz znać!

narzędzia e-marketingowe

Marketing w internecie rządzi się swoimi prawami, które zarówno utrudniają, jak i ułatwiają realizacje celów sprzedażowych. W rękach e-przedsiębiorcy mogą znaleźć się narzędzia, dzięki którym administrowanie strony i wykorzystanie jej marketingowego potencjału będzie o wiele […]

Wrz
2017
Certyfikat SSL – wybór czy konieczność?

Google przechodzi do kolejnej  fazy planu mającego na celu zwiększenie bezpieczeństwa w sieci. Z początkiem roku Chrome w wersji 56, zaczął oznaczać jako niebezpieczne wszystkie strony internetowe nie obsługujące protokołu HTTPS oraz nie posiadające certyfikatu […]

Sie
2017
Optymalizacja WordPressa – SEO sztuczki

seo

Ciągłe zmiany zachodzące w branży SEO sprawiły, że pozycjonowanie stron internetowych od jakiegoś czasu przestało sprowadzać się jedynie do linkowania witryn. W przypadku stron budowanych w oparciu o jeden z najpopularniejszych CMS-ów jakim jest WordPress, […]