Czy influencer marketing zwiększa sprzedaż?

Dla jednych tworzenie bloga internetowego albo prowadzenie popularnego konta w social mediach to zabawa, a sami influencerzy są dla nich swoistą osobliwością. Według innych bycie twórcą internetowym i jednocześnie liderem opinii to poważna i wymagająca […]

Google Analytics i Google Search Console na WordPressie

Prowadzenie działań marketingowych w internecie bez monitorowania najważniejszych wskaźników to prosty przepis na to, by inwestować dużo pieniędzy w coś, co może nie przynieść oczekiwanych efektów. Dlatego zamiast liczyć na łut szczęścia lepiej zastosować narzędzia, […]

Trendy sprzedażowe commerce na wiosnę 2022 r.

Każdego roku handel internetowy staje się coraz bardziej zaawansowany i jest to absolutnie naturalny proces. Pandemia sprawiła jednak, że zaczęło się to dziać zdecydowanie szybciej. Wiele firm musiało zaangażować się w nowe kanały sprzedażowe, aby móc przetrwać. Jak wygląda […]

Jak zaprojektować sklep internetowy?

Dla jednych sklep internetowy jest tylko dodatkiem do stacjonarnej działalności handlowej. Dla innych jest podstawą biznesu i głównym kanałem sprzedaży. Jednak niezależnie od tego jaką rolę pełni e-sklep, musi spełniać określone cechy, aby efektywnie sprzedawać. […]

Dlaczego Twój mail ląduje w SPAMie?

Mailing jest jednym z najlepszych sposobów, by kontaktować się ze swoimi klientami i prowadzić efektywną komunikację. Jednak możesz przygotować profesjonalne wiadomości niezbędne do prowadzenia obsługi klienta na każdym etapie zawierania transakcji, atrakcyjne maile sprzedażowe lub […]

Dlaczego warto posiadać certyfikat SSL?

certyfikat ssl

Zapewne nie raz słyszałeś o certyfikacie SSL. Być może słyszałeś nawet, że można go otrzymać całkowicie za darmo. A skoro tak, to pewnie zastanawiasz się, jaki sens starać się o coś, co przynajmniej w teorii, […]

Zmiany w Google dla reklamodawców.

Google Ads

Google Ads ogłosił, że zacznie udostępniać reklamodawcom więcej danych dotyczących wyszukiwanych haseł. Ten ruch ma miejsce prawie dokładnie rok po pierwotnej decyzji o rozpoczęciu ukrywania danych wyszukiwanych haseł za pomocą „nieistotnych danych”, co spotkało się […]

Domena internetowa i adres URL – co powinieneś wiedzieć?

domena internetowa

W codziennym życiu posługujemy się adresami internetowymi tak często, że niemal nie zwracamy na nie uwagi. Jednak wtedy, gdy promujemy własną działalność, w tym e-sklep, prowadzimy blog internetowy lub podejmujemy inną aktywność w sieci powinniśmy […]

Dlaczego warto przenieść biznes w świat online?

Rozważasz prowadzenie biznesu internetowo? Sprawdź dlaczego warto przenieść swoją firmę do strefy online! Rosnący potencjał świata online Nie jest tajemnicą, że wartość rynku e-commerce stale rośnie, a w ostatnich miesiącach internet jeszcze bardziej zyskał na […]

Aktualizacja Google Maps – co nas czeka?

mapa

Mapy Google są z nami już od 16 lat i korzysta z nich ponad miliard użytkowników z całego świata! Przez ostatnie lata wiele się zmieniało, a aplikacja stale się rozwijała. Zmienił się wygląd, przybyły nowe […]