Wartościowy kontent, a pozycjonowanie strony www.

Skuteczne działania SEO wymagają sporej ilości złożonych zabiegów oraz wszechstronnego działania na wielu polach. Optymalizacja samej strony oraz zdobywanie kolejnych linków są niezwykle istotne, ale w dzisiejszych czasach to za mało. Obecnie bardzo istotny jest […]

Reklamy displayowe

Tworząc stronę internetową, a już z pewnością sklep e-commerce trzeba wziąć pod uwagę jego promocję. Kanałów komunikacji pozwalających na to jest bardzo wiele. Najskuteczniejszą są tutaj reklamy displayowe. Wykorzystują one banery lub billboardy, które poprzez […]

Apple, a SSL

SSL

Na tegorocznym spotkaniu grupy CA/Browser Forum, która odpowiada za regulację standardów SSL, firma Apple jednostronnie oznajmiła zmianę polityki względem certyfikatów SSL/TLS ich przeglądarki. Zgodnie z nowym podejściem, Safari nie będzie uznawała za zaufane tych stron, […]

Specyfika komunikacji w mediach społecznościowych

Maksymalne dopasowanie reklamy do odbiorcy to droga do sukcesu. Dlatego personalizując komunikację zwracamy uwagę na liczne cechy grupy docelowej, choćby dane demograficzne i psychograficzne. Ale każdy komunikat powinniśmy też dostosować do miejsca, w którym go […]

Backlinki – na co zwraca uwagę Google?

Dobre linkowanie od dawana jest nieodłącznym elementem skutecznego pozycjonowania każdej strony internetowej. Oczywiście z czasem podejście do strategii link-building się zmieniało. Na początku obowiązywał algorytm PageRank, który oceniał strony www jako wartościowe, jeśli strona była […]

Sposób na udaną współpracę z agencją marketingową, czyli czym jest brief i co powinno się w nim znaleźć?

dokument

Zbędna formalność i strata czasu? Brief, bo o nim mowa, z pewnością nie jest czymś niepotrzebnym. Przeciwnie – brief to narzędzie, które ułatwia komunikację z agencją marketingową. Czym jest ten brief?! Brief to dokument, który […]

Darmowe SEO nie istnieje

seo

O pozycjonowaniu mówi się dużo i często, ponieważ jest to bardzo efektywna forma promocji i pozwala na najtańsze dotarcie do klienta. Jednak pomimo tego, że pozycjonowanie jest popularne wciąż wielu przedsiębiorców ma o nim dość […]

Emotikony w nazwie domeny sposobem na urozmaicenie adresu strony

emotikony

Nazwy domen składają się zazwyczaj z liter, które w zestawieniu tworzą mniej lub bardziej ciekawe wyrazy i nazwy. Aktualnie istnieje o wiele atrakcyjniejsze rozwiązanie. Otóż każdy może zarejestrować domenę, która stworzona jest z rozbudowanych emotikon. […]

Dlaczego warto wybrać WooCommerce?

sklep internetowy

Choć WooCommerce to po prostu wtyczka, która została stworzona do WordPress, to właśnie ona sprawia, że zwykła strona www lub blog internetowy zostaje przekształcony w sklep online. I to wszystko w łatwy, prosty i przyjemny […]

Pozyskiwanie leadów i skuteczne landing pages

landing page

Pozyskiwanie leadów, czyli gromadzenie dobrowolnie podanych danych kontaktowych w wyniku zainteresowania produktem lub usługą, odgrywa ogromną rolę w wielu branżach. Wszędzie tam, gdzie do finalizacji transakcji niezbędny jest kontakt z przedstawicielem firmy. W jaki sposób […]