Domena internetowa i adres URL – co powinieneś wiedzieć?

domena internetowa

W codziennym życiu posługujemy się adresami internetowymi tak często, że niemal nie zwracamy na nie uwagi. Jednak wtedy, gdy promujemy własną działalność, w tym e-sklep, prowadzimy blog internetowy lub podejmujemy inną aktywność w sieci powinniśmy […]

Dlaczego warto przenieść biznes w świat online?

Rozważasz prowadzenie biznesu internetowo? Sprawdź dlaczego warto przenieść swoją firmę do strefy online! Rosnący potencjał świata online Nie jest tajemnicą, że wartość rynku e-commerce stale rośnie, a w ostatnich miesiącach internet jeszcze bardziej zyskał na […]

Aktualizacja Google Maps – co nas czeka?

mapa

Mapy Google są z nami już od 16 lat i korzysta z nich ponad miliard użytkowników z całego świata! Przez ostatnie lata wiele się zmieniało, a aplikacja stale się rozwijała. Zmienił się wygląd, przybyły nowe […]

Potencjał europejskich domen

Eurid

Czy dosłownie kilka literek może mieć wpływ na Twój biznes? Okazuje się, że tak, szczególnie jeśli te literki dotyczą rozszerzenia domeny i nazwy strony www! Wybór domeny w pewnym sensie definiuje prowadzoną przez Ciebie firmę. […]

Techniczne SEO – Checklista

Google

Dążysz do osiągnięcia jak najwyższych pozycji w wyszukiwarce? Z pewnością skupiasz się na merytorycznej treści i użyteczności. Ale czy równie dużo uwagi poświęcasz aspektom technicznym? Sprawdź czy bierzesz pod uwagę wszystkie elementy w zakresie technicznego […]

Strony www oparte na WordPressie – czy warto?

wordpress

WordPress jest jednym z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią w witrynach internetowych (CMS), choćby dlatego, że jest dostępny całkowicie bezpłatnie. Zasadniczo został zaprojektowany do obsługi blogów internetowych, ale na jego bazie powstaje niezliczona liczba stron różnego […]

Marketing treści – atrakcyjny i wartościowy content

Copywriter

W każdej sekundzie w sieci pojawia się ogromna ilość nowych treści. Czy zatem warto poświęcać czas, energię i pieniądze, aby tworzyć kolejne teksty? Nasze doświadczenie pokazuje, że tak. Ale trzeba robić to mądrze! Wartościowe treści […]

Jak założyć blog?

blog

Powodów do tego, by tworzyć blog internetowy jest naprawdę dużo. Treści na blogach bawią i edukują. Jest to doskonałe narzędzie promocji każdej marki, w tym marki osobistej. Prowadząc blog można wypracować sobie status eksperta w […]

Jak podnieść pozycję artykułów w internecie?

Stworzenie unikalnych i wartościowych treści wymaga sporego nakładu pracy. Dlatego warto zadbać o to, by maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Wysoka jakość treści sprzyja pozyskiwaniu nowych klientów, budowaniu pozycji lidera w branży, ale też dotarciu do […]

Jak tworzyć opisy do sklepu internetowego?

sklep internetowy

Opis, zaraz obok doskonałej jakości zdjęć, to jeden z najważniejszych elementów prezentacji produktu. To właśnie on szczegółowo informuje klienta o najważniejszych cechach i funkcjonalnościach każdego z nich. Dlaczego to ważne? Ponieważ klient nie może dotknąć, […]