Potencjał europejskich domen

Eurid

Czy dosłownie kilka literek może mieć wpływ na Twój biznes? Okazuje się, że tak, szczególnie jeśli te literki dotyczą rozszerzenia domeny i nazwy strony www! Wybór domeny w pewnym sensie definiuje prowadzoną przez Ciebie firmę. […]

Techniczne SEO – Checklista

Google

Dążysz do osiągnięcia jak najwyższych pozycji w wyszukiwarce? Z pewnością skupiasz się na merytorycznej treści i użyteczności. Ale czy równie dużo uwagi poświęcasz aspektom technicznym? Sprawdź czy bierzesz pod uwagę wszystkie elementy w zakresie technicznego […]

Strony www oparte na WordPressie – czy warto?

wordpress

WordPress jest jednym z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią w witrynach internetowych (CMS), choćby dlatego, że jest dostępny całkowicie bezpłatnie. Zasadniczo został zaprojektowany do obsługi blogów internetowych, ale na jego bazie powstaje niezliczona liczba stron różnego […]

Marketing treści – atrakcyjny i wartościowy content

Copywriter

W każdej sekundzie w sieci pojawia się ogromna ilość nowych treści. Czy zatem warto poświęcać czas, energię i pieniądze, aby tworzyć kolejne teksty? Nasze doświadczenie pokazuje, że tak. Ale trzeba robić to mądrze! Wartościowe treści […]

Jak założyć blog?

blog

Powodów do tego, by tworzyć blog internetowy jest naprawdę dużo. Treści na blogach bawią i edukują. Jest to doskonałe narzędzie promocji każdej marki, w tym marki osobistej. Prowadząc blog można wypracować sobie status eksperta w […]

Jak podnieść pozycję artykułów w internecie?

Stworzenie unikalnych i wartościowych treści wymaga sporego nakładu pracy. Dlatego warto zadbać o to, by maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Wysoka jakość treści sprzyja pozyskiwaniu nowych klientów, budowaniu pozycji lidera w branży, ale też dotarciu do […]

Jak tworzyć opisy do sklepu internetowego?

sklep internetowy

Opis, zaraz obok doskonałej jakości zdjęć, to jeden z najważniejszych elementów prezentacji produktu. To właśnie on szczegółowo informuje klienta o najważniejszych cechach i funkcjonalnościach każdego z nich. Dlaczego to ważne? Ponieważ klient nie może dotknąć, […]

10 sprawdzonych sposobów na wypromowanie firmy w sieci

online marketing

Jeszcze kilka lat temu stworzenie firmowej strony internetowej dawało przedsiębiorstwu dużą przewagę konkurencyjną. Dziś sama obecność w sieci to za mało. Trzeba podejmować zdecydowane i przemyślane działania, aby wypromować swoją firmę. Oto kilka najlepszych sposobów! […]

Wartościowy kontent, a pozycjonowanie strony www.

Skuteczne działania SEO wymagają sporej ilości złożonych zabiegów oraz wszechstronnego działania na wielu polach. Optymalizacja samej strony oraz zdobywanie kolejnych linków są niezwykle istotne, ale w dzisiejszych czasach to za mało. Obecnie bardzo istotny jest […]

Reklamy displayowe

Tworząc stronę internetową, a już z pewnością sklep e-commerce trzeba wziąć pod uwagę jego promocję. Kanałów komunikacji pozwalających na to jest bardzo wiele. Najskuteczniejszą są tutaj reklamy displayowe. Wykorzystują one banery lub billboardy, które poprzez […]