Tworzenie tekstów SEO

Zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarkach to gwarancja pozyskania większego ruchu na stronie. To także czynnik wpływający na budowanie rozpoznawalności i świadomości marki, a także zwiększenie jej wiarygodności. Pozycjonowanie stwarza również szansę na wygenerowanie większej

Jak promować sklep internetowy?

Niemal nieograniczona liczba potencjalnych klientów i stosunkowo niski próg wejścia na rynek sprawiają, że założenie i prowadzenie sklepu internetowego wydaje się najlepszym pomysłem na biznes. Jednak o ile stworzenie prostego e-sklepu nie jest specjalnie trudnym

Czy influencer marketing zwiększa sprzedaż?

Dla jednych tworzenie bloga internetowego albo prowadzenie popularnego konta w social mediach to zabawa, a sami influencerzy są dla nich swoistą osobliwością. Według innych bycie twórcą internetowym i jednocześnie liderem opinii to poważna i wymagająca

Google Analytics i Google Search Console na WordPressie

Prowadzenie działań marketingowych w internecie bez monitorowania najważniejszych wskaźników to prosty przepis na to, by inwestować dużo pieniędzy w coś, co może nie przynieść oczekiwanych efektów. Dlatego zamiast liczyć na łut szczęścia lepiej zastosować narzędzia,

Trendy sprzedażowe commerce na wiosnę 2022 r.

Każdego roku handel internetowy staje się coraz bardziej zaawansowany i jest to absolutnie naturalny proces. Pandemia sprawiła jednak, że zaczęło się to dziać zdecydowanie szybciej. Wiele firm musiało zaangażować się w nowe kanały sprzedażowe, aby móc przetrwać. Jak wygląda

Jak zaprojektować sklep internetowy?

Dla jednych sklep internetowy jest tylko dodatkiem do stacjonarnej działalności handlowej. Dla innych jest podstawą biznesu i głównym kanałem sprzedaży. Jednak niezależnie od tego jaką rolę pełni e-sklep, musi spełniać określone cechy, aby efektywnie sprzedawać.

Dlaczego Twój mail ląduje w SPAMie?

Mailing jest jednym z najlepszych sposobów, by kontaktować się ze swoimi klientami i prowadzić efektywną komunikację. Jednak możesz przygotować profesjonalne wiadomości niezbędne do prowadzenia obsługi klienta na każdym etapie zawierania transakcji, atrakcyjne maile sprzedażowe lub

Dlaczego warto posiadać certyfikat SSL?

certyfikat ssl

Zapewne nie raz słyszałeś o certyfikacie SSL. Być może słyszałeś nawet, że można go otrzymać całkowicie za darmo. A skoro tak, to pewnie zastanawiasz się, jaki sens starać się o coś, co przynajmniej w teorii,

Zmiany w Google dla reklamodawców.

Google Ads

Google Ads ogłosił, że zacznie udostępniać reklamodawcom więcej danych dotyczących wyszukiwanych haseł. Ten ruch ma miejsce prawie dokładnie rok po pierwotnej decyzji o rozpoczęciu ukrywania danych wyszukiwanych haseł za pomocą „nieistotnych danych”, co spotkało się