Specyfika komunikacji w mediach społecznościowych

Maksymalne dopasowanie reklamy do odbiorcy to droga do sukcesu. Dlatego personalizując komunikację zwracamy uwagę na liczne cechy grupy docelowej, choćby dane demograficzne i psychograficzne. Ale każdy komunikat powinniśmy też dostosować do miejsca, w którym go […]

Backlinki – na co zwraca uwagę Google?

Dobre linkowanie od dawana jest nieodłącznym elementem skutecznego pozycjonowania każdej strony internetowej. Oczywiście z czasem podejście do strategii link-building się zmieniało. Na początku obowiązywał algorytm PageRank, który oceniał strony www jako wartościowe, jeśli strona była […]

Sposób na udaną współpracę z agencją marketingową, czyli czym jest brief i co powinno się w nim znaleźć?

dokument

Zbędna formalność i strata czasu? Brief, bo o nim mowa, z pewnością nie jest czymś niepotrzebnym. Przeciwnie – brief to narzędzie, które ułatwia komunikację z agencją marketingową. Czym jest ten brief?! Brief to dokument, który […]

Darmowe SEO nie istnieje

seo

O pozycjonowaniu mówi się dużo i często, ponieważ jest to bardzo efektywna forma promocji i pozwala na najtańsze dotarcie do klienta. Jednak pomimo tego, że pozycjonowanie jest popularne wciąż wielu przedsiębiorców ma o nim dość […]

Emotikony w nazwie domeny sposobem na urozmaicenie adresu strony

emotikony

Nazwy domen składają się zazwyczaj z liter, które w zestawieniu tworzą mniej lub bardziej ciekawe wyrazy i nazwy. Aktualnie istnieje o wiele atrakcyjniejsze rozwiązanie. Otóż każdy może zarejestrować domenę, która stworzona jest z rozbudowanych emotikon. […]

Dlaczego warto wybrać WooCommerce?

sklep internetowy

Choć WooCommerce to po prostu wtyczka, która została stworzona do WordPress, to właśnie ona sprawia, że zwykła strona www lub blog internetowy zostaje przekształcony w sklep online. I to wszystko w łatwy, prosty i przyjemny […]

Pozyskiwanie leadów i skuteczne landing pages

landing page

Pozyskiwanie leadów, czyli gromadzenie dobrowolnie podanych danych kontaktowych w wyniku zainteresowania produktem lub usługą, odgrywa ogromną rolę w wielu branżach. Wszędzie tam, gdzie do finalizacji transakcji niezbędny jest kontakt z przedstawicielem firmy. W jaki sposób […]

Opisu produktu na Ceneo i Allegro, a pozycja strony w Google

Widoczność kart produktów w wyszukiwarce internetowej to istotna kwestia dla większości e-przedsiębiorców. Na ten temat pojawia się cała masa informacji, zarówno prawdziwych, jaki i zupełnie błędnych. Co więc robić z opisami produktów? Podpowiadamy! Opisy do […]

10 błędów popełnianych przy budowie stron

Stworzenie doskonałej strony internetowej wymaga połączenia wielu aspektów. Strona musi być jednocześnie funkcjonalna, estetyczna, ale też doskonale przygotowana pod kątem SEO. Przy budowie strony najczęściej zapomina się o kwestiach związanych z pozycjonowaniem. Podpowiadamy, jakich błędów […]

Rozwojowa domena .EU

domena eu

Polska klasuje się na piątej pozycji w rankingu państw rejestrujących najwięcej domen z rozszerzeniem .eu. Z roku na rok wzrasta liczba tego rozszerzenia w statystykach rejestracji. Dla polskich przedsiębiorców staje się ono tak naturalne do […]